Tråkigt är vad jag har...

Mår bättre men måste tvinga mig själv att äta hela tiden... vill inte ha nåt. men jag försöker iallafall att äta... Vet inte hur jag ska göra imorgon om jag ska jobba eller vara hemma en dag till.. De är ju sååå tråkigt hemma när man är sjuk, ahr sett allt på tv idag. Till o med Martha Stewart på kanal 9...
Då har man tråkigt. Har inga roliga filmer hemma heller så de kan jag inte titta på...

Har även spenderat 2 timmar på att spela FB-spel skjuta sönder bubblor... trååååkigt...

Jag vet inte alls vad jag ska göra. Just nu väntar jag bara på¨att mamma ska komma hem så jag kan ringa till henne o sen kommer MrP hem igen o då blir de kul med lite sälskap.

Blir nog tyvärr att vara hemma imorgon med vill inte smitta ner alla på jobbet.. så bara att bita ihop en dag till.. Orkar inte vara upe o har legat hela dagen i soffan igen.. så de blir lite tufft att gå till jobbet då direkt. Måste försöka röra på mig lite imorgon så jag orkar på onsdag.

De ordnar sig

Nu ska jag se vad de är för mer skräp på tv...

Tjingeling

Lämna ett meddelande

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0