Skulle ju berätta den 29:e..

Ni vet min lilla hemlis som jag hade här ... den gick inte riktigt så som jag skulle ha önskat idag...

Jag har varit på ledaruttagning på Friskis men jag klarade den första uttagningen men inte den andra som var idag..
Jag var så nervös när jag skulle upp o köra mina 3 låtar att jag trodde jag skulle kräkas.. Så jag fixade inte taktprovet helt enkelt inte på nedvarvningen.
De är svårast att hålla takten till en lååååångsam låt o jag fixade inte det.
Så jag laddar nu ett par månader till och sen kommer jag tillbaka till våren 2010 =)
Annars så fick jag bara positiv kritik och de var bara takten haha iofs inte så bara de är ju rätt viktigt att man kan hålla takten =) Men iallafall de är ju nåt som jag kan träna på.
Och de ska jag göra och sen fixar jag uttagningen igen i vår.


Så nu vet ni jag hade ju önskat att jag kunde skriva att jag klarade det och skulle bli ledare men men de tar jag o skriver nästa vår istället =)

Besviken är jag men .. inte så besviken som jag trodde att jag skulle bli om jag inte klarade det.. men de känns lite tomt. Ja ja de blir fixat o klart nästa gång =)

Nu ska jag se på Filip och Fredrik

Tjingeling

Lämna ett meddelande
Postat av: Jessica

Jag har varit såå nyfiken! Så det är det här du smygit runt om..hihi.. Tråkigt att det inte gick vägen denna gång, men håller tummarna för dig till våren=) Kram!

2009-11-29 @ 21:31:46
Postat av: veronica

Det kommer gå vägen nästa gång! Många kramar på dig!

2009-11-30 @ 10:37:42
Postat av: Ullis

Vad tråkigt att det inte gick hela vägen men jag är säker på att nästa gång så fixar du det! :) Det är bara fortsätta träna! ;) Hoppas vi ses snart! Kramar

2009-11-30 @ 21:02:11
URL: http://askenberg.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0