Sitter på jobbet

Och väntar och väntar på att klockan ska slå 18.30 så att jag kan ge mig ut i regnet och cykla hem till min Babe som väntar där hemma.
Inatt när jag slutade fick jag valla hem honom från krogen =) Han var lite lullig och ville absolut dra cykeln för han kände sig mer manlig då sa han =)
Så söt var han när han vinglade lite från sida till sida på vägen hem. Väl hemma var han inte lika söt, ville ligga jättenära mig i sängen o andas mig rakt i ansiktet.. De luktade inte tårta kan jag lova haha.. men han somnade på ett par minuter mitt när jag pratade med honom o han berättade vad de hade gjort under kvällen.
Kan lova att jag inte sov speciellt bra i natt med honom flåsandes i mitt ansikte men men söt var han där han sov som ett litet fridfullt barn..

I natt ska jag sova... sååå skönt ska de blir somande vid halv fyra och gick upp kl 9.00 för då kunde jga inte somna om igen. Lagade frukost o läste gårdagens tidning ordentligt och åkte till jobbet.

Så nu sitter jag här o svarar på alla de konstiga frågor som kommer in här. Men nu är de bara 1 timme kvar.

Tjingeling...

Lämna ett meddelande

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0