Pratade med Lillstrumpa

Nu ahr jag pratat med Lillstrumpa o berättat för henne att vi inte kan komma på nyår... och jag kunde hålla mig från att gråta under hela telefonsamtalet...
Men när vi hade lagt på så rann tårarna.... jag kunde inte sluta men nu har jag tagit mig samman igen. Hon är ju min bästa kompis och jag saknar henne så mycket och jag såg fram emot att jag skulle åka ner dit..
Men jag trodde aldrig i min vildaste fantasi att de skulle kosta sååå mycket.

jag hängde ju bara upp mig på att jag skulle få ledigt och ångrar så att jag inte bokade biljetterna direkt! Men de går inte att vrida tillbaka tiden sååå nu är det så här men jag ger inte upp förän på Nyårsafton. Då är de försent... men liver går vidare och jag får stå mitt kast nu. Även om de gör ont o de var inget kul att behöva berätta för Lillstrumpa för hon blir lika besviken hon =(

Men men .... usch nu blir jag ledsen igen...

Nej nu kan jag inte tänka mer på de här då blir jag så ledsen igen .. bättre att sätta igång med mitt "hemliga" projekt.

Nu kom fjärillarna i magen istället...


Lämna ett meddelande

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0