Nu så skiner solen...

Den konstiga gula starkt lysande saken som ni ser ibland på himlen .. de är bara solen . =)
Bara så ni vet vad det är för nåt och inte bli rädda..

Idag är det ja inte mycket som gäller först .. ska ta o fixa lite här hemma. Som att dela på färsen vi köpte igår kväll men inte orkade frysa in sen ska jag plocka i ordning i frysen annars får det inte plats där inne =)

Sen så är det jobb som gäller ikväll allt för att få pengar till jul.

Min lilla prinsessa kom förbi imorse hon hade glömt sina hårspännen hemma så hon kom upp o hämtade några härifrån. Gud vad jag saknar henne... Men på lördag morgon så kommer hon hem hurra!
Vi ska ju på julbord imorgon kväll så då får hon komma på lördag istället...

Nu ska jag fixa lite här.

Tjingeling

Lämna ett meddelande

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0