Mina grannar tror jag är galen ...

Just nu så lyssnar jag om och om igen på 3 st låtar .. Nämligen dessa 3 och endast de 2 första minutrarna av dom haha... Spännande projekt pågång här hemma.
Vänta bara ska ni få veta vad det är som pågår här hemma.
Men jag håller på hemlisen ett tag de finns några som inte vet och jag vill inte ha en massa som ser framemot vad som hända ska =)
Så håll er till tåls inte en vecka kvar ens...
Men dessa går om o om igen här hemma...


Så ja snart blir jag väl vräkt också haha....

Nej nu ska jag laga middag är hungrig

Lämna ett meddelande
Postat av: Jessica

Mänä...jag blir jättenyfiken ju!! Vad spännande=)Kram!

2009-11-23 @ 18:30:08
Postat av: Beauty By Beata

Ja, nu blir jag med nyfiken!

2009-11-23 @ 18:42:49
URL: http://beatas.se

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0