Måste bara uttrycka min avsky!!!

Usch fy och ja jag vet inte vad jag ska skriva mer .. helst en massa fula ord men de kan jag inte göra här.
Har ni läst om de två pojkarna som är 12 och 13 år gamla som är misstänka för flera sexöverfall i Borås??
Vad är de för fel på vår värld när två små pojkar gör såna här saker??
vad är det som har fått dom att få en så skev syn på kvinnor och sexaulitet att de gör så där?
Vad är det som har gått fel i deras barndom?
Varför undrar jag??

jag blir så arg och frustrerad över såna här saker... Barnpsykologen säger att de finns varningssignaler .. Jaha och vaför har ingen sett dom hos dessa pojkar?
Var finns föräldrarna och vad är det för föräldrar som har uppfostrat dom?? Antagligen har de inte uppfostrat dom alls..
nej nu blir jag så arg så jag vet inte vad jag ska skriva mer!!

Bäst att sluta innan jag går för långt här...


Lämna ett meddelande

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0