Julstjärnorna tindrar så vackert..

i alla fönster här hemma... underbart och vackert. =)
Att se den här stämningsfulla atmosfären som man får hemma när man hänger upp några stjärnor i fönstret, de gör att jag inte tänker på att jag inte kom med i går.. De är lugnt jag kör nästa år igen inget mer med det. Och nu ahr jag massor med tid på mig att öva.

Nu ska jag sätta igång o laga köttfärsås med pasta till lilla familjen =)
T är hemma hos sin kompis V och leker så jag tänkte passa på att blogga lite och sen sätta i gång med maten.

Så nu får ni alla ha en trevlig och mysig måndagskväll

Kram på er o tack Jessie och Veronica för era fina peppande kommentarer. De hjälper alltid. =)


Lämna ett meddelande

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0