Jaha så var man uttråkad igen då

Åhhh de är ju så trist det här.. ingen är hemma så ingen kan jag ringa till fast jag känner inte för att prata i telefonen heller så...
Men iallafall de är trist på tv och inget att göra på datorn.. har till o med skaffat mig ett Café på Facebook för att ha nåt att göra.
Då är det riktigt illa!

Men jag ska ta o kliva in i duschen, idag har jag kunnat äta mat ordentligt så jag känner mig rätt pigg skulle dock behöva gå utanför dörren en sväng och få lite frisk luft.

Har vädrat idag så att jag ska få lite frisk luft för det kan behövas =)

Men jag känner mig riktigt bra idag. Skönt!


Bjuder på lite utsikt från Lillstrumpas terass.. Nice =)

Lämna ett meddelande

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0