It's all about me...

Jag längtar efter sommaren... så jag satte mig och kollade igenom alla bilder från sommaren och hittade en massa på mig själv...

Så nu kommer det massor med bilder på mig själv hahaha =) Andra tar outfits bilder på sig själva varje dag jag peppar mitt ego med en massa bilder på mig själv .. ibland....

Nu njuter vi av värmen som vi hade i somras....




Middag med Babe på PapaGrappa


Dagens outfit =P vi väntar på att T ska komma hem


Frukost på Öland


Bikini-Mor haha...


T och jag i Berlin


Mer Berlin


Här får Lillstrumpa vara med också


Mera jag o t och lillstrumpa


Jag =P


Systrarna o så T såklart


Moi


T och Jag på Augustifesten o barnens karnevalståg


T testar solglasögon på H&M i Berlin, man får inte fota i affärerna .. de sa den "trevliga" tyska damen åt oss...

Det var en sommarkavalkad ... känner mig nästan lite varmare nu ..

Nu ska jag pallra mig ur soffan för snart kommer MrP hem så jag slipper vara själv... *snyft*....

Lämna ett meddelande
Postat av: Matte

Fina bilder!

2009-11-10 @ 01:49:49

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0