Håller koll på er...

Jag har kodat lite för att jag är sååå nyfiken på er som besöker mig =) Visst blogg.se har statistik på hur många som beöker min blogg men jag vill ju veta mer ju =)
Jag vill veta vem som besöker mig för första gången och vem som kommer tillbaka. Jag kan inte se vem som är vem så där kan ni smyga runt hur ni vill haha..
Däremot för jag nu veta vilka som beöker mig för första gången och vem som kommer tillbaka..
Spännande haha...

Ja nu ahr jag lugnat ner mig över de där biljetterna och de finns inga att få tag på till rimmligt pris sååå ja jag får helt enkelt tänka om. Men nyårsfestlighet ska de bli. T är ju hos mig och vi ska fira det med buller och bång de är en sak som är säker!
Tack Christina för inbjudan =)
De känns skittrist att inte åka men men så är det.....

Nu ska jag gå ner i källaren o kolla efter den där kartongen som jag skulle ha gjort igår =)

Vi ses o hörs

Lämna ett meddelande
Postat av: Christina

Skönt att höra! Vet ju inte ens om det blir något av vår fest. Jag kanske jobbar till 12-slaget. Tjoho! Alla andra önskar varandra Gott Nytt och jag loggar ut... Ses vi imorgon på jobbet? Kramis!

2009-11-25 @ 12:59:58
URL: http://tinis82.blogspot.com

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0