För bra för att vara sant..

Jag visste att nåt skulle gå åt skogen.. Det har bara gått för bra för mig den sista tiden =(
Jag T och MrP skulle åka till Lillstrumpa i Berlin över nyår.. Jag har ett jobb där jag inte vet om jag får ledigt på nyårsdagen eller inte... Men nu kanjag säga att de spelar ingen roll om jag blir ledig eller ej.. Kollade flygbiljetterna igår och de kostar mellan 6 och 8500 kr för oss 3.
Tyvärr så känns det på tok för dyrt för att åka ner den 30 dec och hem den 1 januari..
Jag bara grät och grät igår kväll för jag ville verkligen åka ner dit och fira nyår. Jag kommer inte träffa dom runt jul och de gjorde mig så ledsen.
Vi kunde inte boka biljetterna tidigare eftersom att jag inte visste om jag fick ledigt eller inte. Men de vet jag fortfarande inte men MrP kollade priserna igår och Ryanair skulle ha 8500 kr för oss 3.. Vi kan inte stanna längre för jag börjar jobba kl 19 den 2 januari sååå jaaa de är bara att inse att jag inte kommer dit i år..

Men jag är så besviken. Det ända jag tänkte på var att jag skulle få ledigt men hade inte en tanke på att biljetterna skulle kosta så mycket.
Men så är det alla vill åka iväg runt jul o nyår och då kostar det en massa. Och flygbolagen kan ta ut så mycket i pris bara för att folk vill åka och hälsa på de som de tycker om.
Dumma Ryanair och de andra med för den delen.

Så nu sitter jag här och tycker synd om mig själv men de blir bättre....

Nu måste jag bara berätta för Lillstrumpa om detta också. Hon kommer att bli lika besviken som jag ... Usch vad jobbigt.


Lämna ett meddelande
Postat av: Christina

Älskade gumman! Vad tråkigt! Du som verkligen har sett fram emot att åka ner. Vi brukar ju ha en nyårsfest varje år och troligtvis (om jag inte jobbar) så blir det så i år också. Skulle bli jätteglad om ni vill komma. Kram på dig!

2009-11-25 @ 11:28:28
URL: http://tinis82.blogspot.com

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0