Baka bullar

Idag när jag o T gick till F&S imorse så luktade nybakade bullar i trappan på F&S...
Mums tänkte jag .. så vi jympade o så gick vi hem och nu bakar jag vaniljbullar. Ni vet såna där som är fyllda med vaniljkräm =)

De blir nog gott får vi hoppas =)

Ska strax börja laga kycklingcurry.. o så har jag tvättstugan .. Varför göra en sak i taget när man kan göra 3 =P

Jag har inte börjat städa ännu nåt måste jag ju spara till imorgon.

Imorgon ska jag på inspirationsdag på F&S de är för oss värdar, sen ska jag träna.. Måste hinna med ett par pass så jag kommer närmare mitt mål för snart är det dags för en del av det... bara 6 dagar kvar =)

Nu ska jag kolla hur bullarna ser ut om de jäser som de ska...

Ha en bra lördag

XOXO

Lämna ett meddelande

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0