Är alla Stor-blogare fejk??

Det undrar jag...

Lyssnar just nu på Tv4 och efter tio med Malou och Blndinbella är där och pratar tillsammans med sin kille Nils.
Och hon berättar att Blondinbella är fejk, att det är en roll som hon spelar och att det inte är hon.
Samma gäller ju med Kissie hon är ju också fejk och är inte den bitch som hon utmålar sig för att vara på nätet.
Men vad är det som är snat och vem är sig själv?
Jag tror inte att det är nån av de stora som är sig själva.

Jag är mig själv och det jag skriver om är mitt liv och ingen annans liv. Jag fejkar inte och jag lever så här. Jag tror inte att mina få läsare skulle bli så jätteglada om jag började att fejka ett liv som jag inte lever =)
Framför allt är de väl för att alla de som läser min blogg känner mig och vet hur mitt liv ser ut ...

Men de finns saker som jag aldrig skulle skriva om här... och det behåller jag för mig själv =) Man kan ju inte lämna ut allt om sig själv i sin blogg.

Men kanske är det så man ska göra för att bli stor.. fejka så läser alla och många blir arga och upprörda och då kommer de tillbaka o läser mer om vilka idiotiska tankar och åsikter jag har...

Nej så kommer det inte att bli här lovar ...


Lämna ett meddelande

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0