Sommar värme och sol

Precis hela helgen har solen lyst...

Jag är så glad.

Festen igår var kanon förutom ett missöde.. som blev dyrt ... MrP lyckade hälla ett glas rödvin rakt i knät på mig på mina fina vita byxor =(
Såg ut som om byxorna var melerade efter de med batik mönster haha.
Skit arg blev jag först men så lugnade jag ner mig och ringde en taxi och vi åkte hem för att jag skiulle få byta kläder och sen tillbaka igen..
Jag var verkligen dränkt i rödvin och luktade gammal alkolist blää...

Men sen blev festen kanon och vi dansde till et band som spelade en massa covers jättebra var dom.
Vi åkte hem vid 2 tiden tror jag klockan var.

Vaknade pigg och glad och hann sitta på balkongen och äta frukost innan T kom hem =)
Jag fick en teckning och en lite rosplanta och ett jättefint silver armband med turkosa blommor. Superfint!
T hade även 2 akvariefiskar med sig...

Sen fick jag ett paket till från T och MrP ett par vita puma skor som jag velat ha en längre tid. De är jätte fina!!

Sen bar de av till Willys och sen till mamma för att fira henne på morsdag. Vi grillade korv och åt sallad och potatissallad ute i parken. Och jag passade på att sola lite till =)

Så nu har mina bleka ben fått lite färg =)


Härligt med så fint väder.

Hoppas att de håller i sig.

XOXO

Lämna ett meddelande
Postat av: Christina

Tack gumman för att du lämnar det fina vädret för att jobba åt mig ikväll. Är hemmma nu efter en toppenhelg! Kul att festen blev lyckad! Kramis!

2009-05-31 @ 19:42:33
URL: http://tinis82.blogspot.com
Postat av: Christina

Bara så att du vet så stavas faktiskt hemmma med 3 m...

2009-05-31 @ 19:44:54
URL: http://tinis82.blogspot.com
Postat av: Marie

Låter härligt. Saknar dej lite, vi måste ses. Nu ska jag ju flytta o grejja och komma massa att göra. Men så fort det är klart får ni komma o grilla o dricka rödtjut.

2009-06-01 @ 08:13:06

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0