Solen lyser himlen är blå...

Idag har jag och syster legat och solat i vasaparken.. så varmt och skönt har de varit.
Har även köpt nya skor... 2 par...så nu behöver jag mer skoplats i garderoben... ett par sandaler och ett par ballerinor i marin-stil =)

Nu fattas snart bara en båt för alla marina och seglar grejer som jag köper på mig...

Men båt blir de ingen inte nu iallafall..

Nu är jag hungrig måste äta

Puss på er

Lämna ett meddelande
Postat av: MBip

Åh, vilken vacker blogg! Sommar sommar sommar!

2009-05-25 @ 21:51:53
URL: http://bippas.blogg.se/
Postat av: Ida

Hallå! Superkul att höra ifrån dig! Var ju ett tag sen sist. Du är kvar på Eniro fortfarande? Jag är skadad ännu efter tiden där, hahaha. Med riktnummer o öppettider osv!! Vore kul om vi kunde ses nåt nån gång, kanske kan ta en utgång sen när jag slutat amma?! Kramar

2009-05-26 @ 09:35:33
URL: http://alexxia.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0