Solat

Idag har jag spenderat morgonen på vardagsrums golvet i solen med balkong dörren öppen =9
Vill man inte sitta på balkongen kl 8 på morgonen så får man lägga sig i bikini på golvet haha..
Hårt som sten var det men de sägs ju att de ska vara bra för ryggen att ligga på golvet sååå ja de kanske hjälper.
Har inte tid att sola senare idag så jag passade på nu på morgonen.

De säger hela tiden på radion att de är sista sol-sommar-dagen för den här gången. Men NEJ säger jag. De ska ju vara fintväder nu ju!!
Jag ska gå till trädgårn imorgon med syster och på torsdag ska jag springa Vårruset och då ska det bara vara fint!
På lördag är de dags för 80 års kalas ute på segelklubben.. Eller snarare 2*40 års kalas. Moster med man fyllde år tidigare i år. och jag hoppas verkligen att solen strålar denna dag.


Nej nu ska jag hinna städa här med. har lovat MrP det i flera dagar. Så de är väl bäst att jag gör de nu så kanske hinner jag sitta lite på balkongen med =)

Glöm inte att använda solskyddsfaktor man kan bränna sig =)

Puss o kram

Lämna ett meddelande

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0