Skolbesök

Idag har jag o T o hennes pappa varit i hennes skola och hälsat på. T var så nervös först o stod o höll oss i handen på skolgården o titta sig runt omkring med sina stora blå ögon (den tjejen har de största blå ögon som jag nånsin sett o långa fina ögonfransar vill med ha =)...)
Iallafall så kunde jag lätt känna igen mig självb när jag var på min skola första gången o de pirrade i magen.. hihi spännande. Sen fick de komma in och fick en varsin faddet T's blev en tjej som heter nåt på A vill inte skriva ut hennes namn, men snäll verkar hon iallafall att vara =)
Så de kommer att bli super det här. Just nu sitter T ute o gräver här utanför.
De är lite kyligt ute men hon måste ju bara vara ute o de är bra att hon tycker om det.
Själv så står detta på dagens program:
Städa,
Tvätta, Och baka Croissants (hmm hur de nu stavs ja borde ju veta som läst franska i 5 år.. )

Aja detta är planen för dagen o så ska jag hinna laga lite mat därimellan.

Imorgon kväll kommer min Lillasyster hem till Sverige hurra jag längtar efter henne såååå mycket!!!

Nu ska jag sätta igång med min lista här först baka tror jag.

P.s håller ni tummarna så att jag vinner Goodiebagen jag bloggade om igår...?? D.s

Lämna ett meddelande

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0