Skitdag!!!

Varför kan de aldrig riktigt vara superbra??
Varför måste en massa hemska tråkiga saker hända?

Min morfar har varit på sjukhuset ett tag och igår fick han komma hem... Han ska få tillsyn av hemtjänsten flera gånger om dagen för att hans hjärta är slut... finns inget och göra sa läkarna och lät honom åka hem. Han bor ensam hemma hos sig själv... hemtjänsten kommer och tittar till honom..
Men vad som helst kan hända i mellan de gånger de är där och ser hur han mår.
Och nu har det hänt han har blivit sjuk och fick åka till akuten igen. Han kom ju hem igår.
Varför kunde de inte ha haft honom kvar där? Då kanske de kunde ha sett innan de hände att de skulle ske...

Jag vill inte att de ska vara så här jag vill inte att han ska vara sjuk.
Jag vill att han ska vara som vanligt igen.


J-vla orättvisa värld!!!
Själv sitter jag på jobbet och vill inte alls vara här jag vill vara med min morfar och min T och min mamma och min P såklart..
Men bara att bita ihop och vänta på vad läkarna säger på sjukhuset.
Men vänta är ju de värsta som finns, statistiken på jobbet kommer att vara skit idag.. men jag bryr mig inte om det.

Lämna ett meddelande

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0