Sjukt tidigt--- Ja vet =P

De är söndag och jag är uppe och sitter framför en dator, varför kan man fråga sig??
Jo för att jag började jobba för 30 min sedan så jag är uppe med tuppen.
3 personer såg jag på vägen hit, en full kille och en gubbe som körde sopbil och en snubbe som skulle gå till jobbet. 
Och så jag ... =)
Igår hade vi en fullproppade dag... Först barnjympa med saft o godis och jag utklädd till troll =)
Sen hem o fixa till oss och sen på kalas hos T's kompis de lekte och hade kul .. ja just de glömde att vi lyckades handla present till kalaset mellan jympan och att vi var hemma...
Allt som allt så tog det oss 1 timme o en kvart att handla present, gå hem, duscha klä på oss och fixa håret- Snyggt jobbat för 2 tjejer eller hur??
Sen var de kalas ja just de och sen kom P och vi drog till Ikea först ett stopp på McD eftersom vi inte ätit nåt men de hade T på kalaset =)
Vi åt och T blev målade i ansiktet till Hello Kitty så söt blev hon =)

Sen stack vi över till Ikea och gjorde ett klipp, vi hade tänkt oss en ekskiva till bänken i köket men de blev en snygg mycket mörkare skiva fortfarande i trä men mycket mörkare. Vi har skiffer golv i köket så jag tyckte att de skulle bli snyggare med en mörkare. =)
Och de tyckte P med och sen så blev de typ 1500 kr billigare med ännu bättre ...
Så då slog vi till på en byrå och balkongmöbler så nu kan vi äntligen sitta ute på balkongen o fika ;-)

T och P skulle äta frukost där ute sa dom idag ... så vi får väl se om de gör det.

Sen bar de av hem igen och Kela och Robban kom och vi grillade och åt mat mums =)
Sen gick de på fest och jag och P satte ihop byrån... inte så bra att göra när man är trött jag satte bara ihop 2 lådor fel . Men de gick ju att ändra så de blev rätt.

Och sen kollade vi lite på Eurovision men när de började läsa rösterna och Alexander från Norge fick så många 12:or så gick jagf och la mig.. Fast besluten om att han skulle vinna.

Och de gjorde han så:
Grattis Alexander från Norge! Helt klart den bästa låten!!
(förresten så är han gym-instruktör på F&S i Oslo bra va =)...)


Nu måste jag svara liite  i telefonen =)

Vi ses o hörs

Lämna ett meddelande
Postat av: Lillstrumpa

Kul att aka till Ikea, vill jag med. När funkar ditt internet o telefon igen?? Vill prata med T =)

2009-05-18 @ 11:53:39

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0