Över var den igen

Helgen alltså =)
Den gick fort fast de var ledigt i flera dagar...
Valborg var en kul kväll med öl och god grillmat.. och en massa prat vi halkade in på spöksnack o Kelas katt hoppad på Christina så jag trodd ehon skulle kissa i brallorna =) hihi de såg kul för gud vad hon blev rädd.
Skulle jag med ha blivit skitskraj o definitivt kissat i brallan =)

GIck hem vid tolv tiden för jag skulle ju jobba 09.30 på 1:a maj o jag skuttade ur sängen med tungt huvud o lite trötthet i benen...
Jobbet gick bra alla var så trevliga o snälla så tiden flog iväg.

PÅ kvällen hämtade vi T och åt gott ..
Lördagen var mysig med först barnjympa ihop med Iza från T's dagis o sen var vi i parken hela dagen o solade =) Så skönt var det.
På kvällen grillad evi grillspett och åt en massa gott. Och sen var de bara mys i soffan som gällde. Så skönt!
Söndagen var de karuseller som gällde o sen ett besök hos mormor/mamma
PÅ kvällen tvättade jag och de blev äntligen tomt i korgen =)
P åkte motorcykel och kom förbi o åt rabarberpaj som jag o T lagat. T stod i fönstret o tittade storögt på P när han åkte iväg...

Ja tiden går fort när man har roligt de har varit en helg med mycket somhänt men ändå en helt okej och uppvilande helg.
Super helt enkelt bilder kommer senare =)


Tjingeling

Lämna ett meddelande

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0