Lördags bestyr

igår kväll 22.20 kom min mamma och hämtade mig och vi åkte till Skavsta för att hämta Lillstrumpa =)
Mamma väntade utanför och jag gick in för att möta henne. Och hon blev glad när jag kom .. vilken tur haha...

Idag gick vi upp vid 9 och åt frukost kollade i tidningen och sen fixade vi iordning oss och åkte till coop och systemet. Vi ska ju på grillfest hos Christina ikväll. Lillstrumpa ska följa med. Ska bli trevligt.

Nu har jag precis kommit hem har varit hos MrP och tagit i sär hela hans trägolv från balkongen och skurat de med borste så att de är rent de med. Guuud vad de var jobbigt att ligga på knä med alla dessa typ 50 plattorna i badrummet. Är heölt slut i högerarmen efter att ha skurat och skurat ..

Nu ska jag äta lite och sen ska jag duscha för att vi ska åka och hälsa på morfar på sjukhuset. Och se hur de är med honom idag....
Är lite orolig för hur han ska se ut idag...

Men men ska bli skönt att träffa honom.

Lämna ett meddelande

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0