detta har hänt

Så nu ska jag uppdatera lite för er alla...
så detta har hänt..
Igår var jag med T och hennes dagis i skogen på utflykt vi var vid mela och åkte med Naturbussen ni ska få se bilder då mitt internet har börjat funka igen.. =(
Dagen var helt perfekt och solen sken ända till vi skulle åka hem.
Vi metade och håvade och kollade på insekter o en massa annat och naturligtvis så åt vi jättegod matsäck med tonfisk röra i tunnbröd mums =)

Sen var jag hemma och tog de lite lugnt T lekte med V till T's pappa kom o hämtade. Jag var rätt trött så först tänkte ja slappa lagade lite mat till mig o MrP men sen åkte han och fixade hos sig och jag pratade med mamma.Och sen bestämde jag mig för att springa en sväng ... gjorde det men usch vad de är tråkigt.. =(
När jag kom hem så kände jag mig som en usel flickvän som bara slappade medan hennes favorit prins slet med att fixa allt i lägenheten så jag drog på mig skorna igen och gick ner till honom =)
Gick förbi och köpte blommor röda rosor bara för att han är så underbar o duktig =) och sen överraskade jag honom och han blev jätteglad .. o jag med..

Så då kände jag mig lite snällare och höll honom sälskap medan han fixade o pillade med en massa små detaljer...

Så så ser det ut mer info kommer senare ;-)

Lämna ett meddelande

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0