Usch

Ja just de usch för att jag är så dålig på att blogga men jag har ju ingen tid. Hela dagarna går det i ett och när jag komme rhem jaaa då vill jag göra annat =)
Men ska ge mig på en liten bloggning nu innan dagen kör igång.
Idag är det torsdag kan ni tänka er hur fort tiden går när man har roligt =)
Ja iallafall igår var vi med T på vårdcentralen hon har ont i örat och så hostar hon så man tror att hon ska kräkas.. men inget kunde göras för de är en förkylning så nu är de bara att vänta ut det.
Träffade en jättetrevlig läkare där som berättade en massa. Bra jobbat läkaren! Sånna skulle alla vara.

Nej nu har jag inte tid att skriva mer måste fixa mig i ordning och sen ge mig av.

Kanske hinner jag med en bloggning i kväll. Jag och CH ska träna ikväll de blir skivstång/spinning för hela slanten.

Men ha de bäst alla därute o glöm inte
Keep on smiling


Lämna ett meddelande

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0