Tomt blad i kalendern

Idag är jag ledig, men de betyder inte att jag inte ha nåt o göra =)

Idag har jag än så länge hunnit frosta av frysen och fundera ut hur jag ska möblera på nya fina hyllan =)

Har även hunnit äta en lååång frukost med T.
Sen ska vi baka tigerkaka och städa samt tvätta alla lakan o allt sånt tråkigt som ofta blir kvar i tvättkorgen.

Tänkte jag skulle träna med men de tar jag imorgon istället =)


Nu ska jag sätta igång o plocka iordning på alla verktyg som blev kvar efter att vi borrade upp hyllan igår kväll.
snyggt blev det!

En bild kanske kommer sen ;-)
Ska nog passa på att tvätta fönstren tror att de inte är minus grader idag så de ska nog gå att ordna vill så gärna byta gardiner här.
Så att de känns lite mer som våren är på väg.
Köpte tulpaner igår för att ja var tvungen att få lite "piff" här hemma.


Vi ses o hörs lite senare.....

Lämna ett meddelande

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0