Tårarna kom

Ja jag grät en liten skvätt när Laila dansade sin sista dans igår kväll... kunde inte låta bli men de var ju så vackert .
Riktigt duktig är hon men ändå så tycker jag att de var ok att Magnus vann.
För han är ju den egentligen som hade förbättrats mest med tanke på hans förutsättningar.
De är svårare för en som är sååå grymt stor som Magnus är att lära sig bli smidig och följsam. Riktigt bra gjort av honom.

Nu har jag snackat klart om Let's Dance =)

Nu är jag på jobbet ska svara lite i telefonen fram till 21 och sen är de på med partyskorna för att ge mig av till andra sidan gatan för födelsedags kalas för CH på jobbet som fyller år idag.


HURRA HURRA för Ch som fyller år idag... Grattis gumman!!

Har köpt en present till henne men eftersom att hon säkert läser min blogg så kan jag inte berätta vad de är för nåt =)

Nu ska jag snart börja jobba..

Kanske blir de bildbloggande idag med vem vet ;-)


Tjingeling

Lämna ett meddelande

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0