Skit väder de är ju snö ute

man vad hände ???
De var ju vår väder förra veckan med solen o fint och jag tvättade fönstren igår!!!
Och nu är de snö ute.
Skit väder....

Ja hela helgen har gått i ett som vanligt kan hinner inte med ett skit! Lördagen var träning med T först på F&S sen var de bara hem i med mat dusch o sen ner till Eniro för öppethus där =)
Kul var de.
Sen gick vi hem kusinvitamin kom o fixade till mina ögonbryn =)
Sen bar de av ut o handla mat en massa mat blev de så nu är de helt fullt i kyl o frys sååå skönt. De är perfekt att ha de så .


Sen söndag innehöll städning tvätt av fönster. T lekte med sin kompis fån 11 till 16 så jag vara bara hemma o fixade en massa i hemmet..
Tvättade en massa så nu ha rjag inte två ton smutsiga lakan i garderoben...

Nu är de måndag o måndagar betyder träning.


Vad är måndag för dig??

Lämna ett meddelande
Postat av: Lillstrumpa

Min mandag i dag bestar av att jag först tittat pa Gilmore Girls (som har blivit tradition att göra medans jag dricker mitt morgonkaffe). Nu kollar jag min mail och läser lite tidningar online. Snart ska jag göra mig iordning, sen ska jag ut för att shoppa kläder till 1920-talsfesten jag ska till pa lördag. I kväll ska jag o Bastian laga god mat =)

2009-03-23 @ 11:25:29
Postat av: svansen

Eller hur?! Vi vill ju ha vår nu lixom!!!



Måndag är en härlig dag! Början på något nytt=)

Kram!

2009-03-24 @ 10:37:18
URL: http://svansens.se

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0