Sjunde gången gilt... eller??

Ja de är väl den sjunde gången med snö nu va??
Nu räcker det väl?

Ja de tycker iallafall jag nu får de vara bra. Herregud vad de har snöat idag. Men men vitt och blaskigt är de ute och jag tänker stanna inne resten av dagen!
Jag har inhandlat ostarna och kexen finns hemma vindruvorna är upplagda och vinet står på kylning nu är de dags snart för fredags mys...
Ska bara vänta på att MrP kommer hem också =)


Imorgon är de F&S som gäller först och sen jobb 14-21 hoppar in för Ch på jobbet. De är nämligen hennes födelsedag så jag tänkte jag är lite snäll =)

Hoppas att hon är snäll o har födelsedagsfest efteråt så att jag får komma haha =)

I vilket fall så ställer jag upp.
Nu ska jag plocka iordning här de sista och se till att de är lite fint när prinsen kommer hem.
För sen ska vi bara mysa........

Och ja jag ska titta på finalen i Let's Dance .. (om jag får) annars gömmer jag tvkontrollen o säger att den är borta så vi inte kan byta kanal från Tv4... smart va??


Nej nu plcokiordning dax..

Tjingeling på er

Lämna ett meddelande

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0