Projekt renovering

Ja vi ska ju gör aklart MrP's lägenhet nu... ja de har stått still sen nyår =(
Men nu har vi skrivit en lista på ALLA saker som ska göras klart... oj de blev mer än ett A4 med saker som skulle göras ojo oj...

Men bara och hugga i och få de gjort. ;Måste göra en tidsplan så att vi får ordning på de hela...

De känns lite trist att han har en jättefin lägenhet som inte används vi bor ju liksom hos mig. Men men ja de är ju ett val vi gjort för hans är en 2:a och på 4:e våningen utan hiss...

Men sjuksnygg är den och kommer bli ännu bättre =)

Renovering är ju inte direkt de roligaste jag vet men men... bara o bita ihop..

Sen är de dags för min lägenhet nya tapeter ska upp så jag slipper de där skit fula jag har i sovrummet nu .
Men de får vänta till vi är klara hos MrP =)

....

Lämna ett meddelande

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0