oj då

Ja just de oj då .. har glömt min blogg lite här...
Ja i söndags mådde jag som jag förtjänad som ni kanske förstår men jag fick en massa gjort ändå =)

Igår var de fullt upp hela dagen inte idag dock sitter o äter nu medan jag skriver för jag ska träffa Kela vid 18 o då ska vi köra spinn o skivstång ...
Ringde mamma o frågade henne hur mycket vikter jag skulle lägga på eftersom att jag inte kände ett skit efter förra skivstångspasset. Berättade för henne hur mycket/lite jag lagt på o hon skrattade til o sa oj då ja du kan ju lägga på mer än så ..

Jag har en tendens att tro att jag är så mycket svagare än jag egentligen är när jag tränar... de är nog för att jag ser ganska liten o klen ut när jag ser mig själv i spegeln..
Lite som en anorektiker ser sig själv som tjock fast de inte är så..
Så är jag .. jag ser mig sjäv som mycket smalare än jag i verkligheten är. Vilket inte är en positiv känsla för mig eftersom att jag i stortsett hela mitt liv har försökt att gå upp i vikt för att få lite mer kurvor.
Vilket jag nu lyckas med =)
Och älskar mig själv


Nu ska jag äta klart sen hoppa i mina fina träningskläder för snart är de dags att svettas som en gris för de gör man o de är underbart...


Ha en bra tisdags kväll

Kom precis på att de är de desperata hemmafruarna ikväll med Hurra det blev just ännu bättre!!! Solen skiner, träning o mitt favoriotprogram på tv Yes...


Tjingeling


Lämna ett meddelande

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0