Lördag blir jobb o sen vin

Ja så ser min lördag ut, först var de jobb på F&S som gällde med alla söta barn.
Träffade min T där =)
Sen blev de hem o mat för min lilla mage o nu är jag på jobbet för att sitta här o svara i telefonen fram till kl 22 då bär de av några kvarter rakt söderut för att komma till Kela o Robban o där blir de melodifestival-fest. Dock är ju melodifestivalen redan slut när jag kommer men då får jag spendera tiden med att drcika bubbel =)

Ska bli kul att gå ut o jag hoppas att tiden ska gå fort här på jobbet ... de säger att de är lungt i telefonen så risken finns att tiden går sakta.

Nu dags att logga in.

Vi hörs sen.
Tjingeling

Lämna ett meddelande

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0