Kan de blir värre??

Nej de tror jag inte.. åhh aj så ont jag har i mina ben..
Jag har ju alltid "klagat" på under den sista tiden att jag inte får nån träningsverk i benen.. haha nu har jag fått igen för alla dessa gånger som jag inte kännt nåt..

Jag kan helt ärligt knappt gå, jag kan knappt sätta mig ner på en stol utan att ta emot mig md händerna först.
Haha ganska kul egentligen om de inte gjorde så j-vla ont vill säga.. men men nu vet jag att jag gjorde nåt i tisdags iallafall.

Först hade jag tänkt att jag skulle träna idag men de blir inget med det, mina muskler måste vila..risken finns ju att man får bristningar, i musklerna alltså o ingen annan stanns =)

Hur ser de ut annars då i livet hos mig??
Ja de springer på som vanligt.. MrP och jag har de bra mycket bra. Har kvar pirret i magen fortfarande typ 8 månader senare.
Jag funderar på de där med evig kärlek.. Finns det??
Det har jag tänkt många gånger tidigare men nu tror jag att de är sant att då går ...

För jag mår så otroligt bra just nu. Livet känns undetbart o ännu bättre är att solen lyser idag med! 3 dagar i rad har solen lyst.
Nej nu ska jag ta tag lite i dagen.
Förresten så var jag riktigt duktig igår.. jag städade HELA lägenheten kastade sopor OCH sopnyckeln o P's lägenhetsnyckel. Inte bra!
Vi har bara en nyckel till soprummet så jag fick gå till grannen o ringa på för att låna deras nyckel o sen gräva i pappersinsamlings tunnan. Skit äckligt eftersom att folk inte verkar fatta att man inte ska kasta matförpackningar med gammal äckligmat bland pappersgrejerna.. Iallafall jag hittade nyckeln o som tur var så var de inte så mycket grejer i tunnan =)
Ja så de blev ett litet äventyr där men sen var de slut på de för tvätta skulle jag göra med.
Så nu är de rent o fint hemma och tvätten är tvättad o jaaa de känns bra.


Men nu får de vara bra för nu här. Vi ses o hörs

Tjingeling

Lämna ett meddelande

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0