jobbigt att vara perfekt

har läst lite på blondinbellas blogg o den tanke som slår mig är att de kan inte vara lätt att vara så perfekt
Nån läsare har skickat in en fråga till henne om hur man får ett förhållande att hålla...
Hmm vet i sjutton om jag skulle fråga en 18 åring om det??
Ja visst hon har nog mycket livserfarenhet för att vara så ung men ... ja jag vet inte.
Jag har ju aldrig varit ett stort fan av Blondinbella men men man kan ju inte tycka om alla här i livet.

Jag läser de där stora bloggarna ibland när jag har tråkigt o de är riktigt många som följer de där tjejerna nästan slaviskt..
Lite "sekt-varning" nästan =)
Är de så himla viktigt att veta vad folk har på sig o vad de andar gör??

Varför bloggar man egentligen den frågan ställer jag mig ofta?

Jag bloggar för att de är kul de är kul att mina vänner kan läsa om vad jag gör. men jag tror inte att jag skulle vilja bli nån storbloggare det skulle jag aldrig ha tid med haha =)

Så jag håller mig till mina små läsare som jag idag tack för att ni finns =)

Tjingeling

Lämna ett meddelande

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0