Instabilt

Mitt internet är en aning instabilt här hemma just nu, inte kul...
Hela datorn är instabil så man får hålla tummarna varje gång att den ska göra som man vill men men ....

Ja i lördags var de super kul.. kom inte hem förän 04.15 o då skulle klockan dras fram så plötsligt blev den 05.15 inte bra!!
Jösses vad trött jag var i söndags ,men bara att bita ihop och ge sig av på kalas hos kusinvitamin.
Var o hämtade T hos pappa o sen lämnade vi tillbaka henne.

Sen sov jag haha.. iallafall typ direkt.

Igår hände inte mycket mår inte super just nu, pollen har börjat att flyga runt där ute så de är lite tungt just nu, men de blir bättre så fort medicinen börjat verka ordentligt.

Annars händer de inte så mycket hela helgen är fyld med kalas...
Fredag kalas med familjen för T
Lördag T till pappa för kalas där.. Jg ska vara på F&S hela dagen o träna med dom Kul!
Söndag Barnkalas på Vilbergens Bowling.. O sen ska ju MrP o jag fira T med såklart för de är ju hennes födelsedag då.

Och sen var de måndag igen
Ja så de kommer att gå undan.
Vi var på Toys R Us igår o handlade ojoj vad grejer de finns där =)


Tjingeling förresten i veckan kommer värmen o solen hurra !! =)

Lämna ett meddelande

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0