Innerligt trött

jag är så innerligt trött på de här snöandet.

Jag vill inte ha snö nu jag vill ha vår fågelkvitter o sol.

Jag vill tvätta fönster o hänga upp nya fina ljusa gardiner.
Men innan minusgraderna försvinner måste jag frosta av frysen så stanna minusgrader till o med imorgon. Sen kan ni försvinna o ge mig vårsol.

Jag vill ha ljusa kläder o slänga in vinterjackan längst in i garderobern. Jag vill ha solglasögon o köpa en glass.

Jag vill hålla P i handen och T i den andra jag vill ta T till parken o stanna där i flera timmar utan att frysa rumpan av mig.

Jag vill helt enkelt ha vår... NU....!

Nån mer än jag?`??

Lämna ett meddelande
Postat av: M

Vi har fatt lite var här i Berlin nu =) Jag har kunnat haft varjacka ett par dagar, dock fryser jag rumpen av mig.....

2009-03-12 @ 11:09:03

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0