Hittade en sak till

Man ska ta sitt eget namn o sen bara skriva svar på frågorna med ord som börjar på första bokstaven i sitt eget namn... och inte skriva samma sak 2 gånger....

1. Vad heter du? Lillemor
2. Ett ord på 4 bokstäver? Lysa
3. Flicknamn? Lisa
4. Pojknamn? Ludvig

5. Yrke? Lapplisa

6. Färg? Lila
7. Klädesplagg? Långklänning
8. Mat? Laxrulader

9. Sak i badrummet? Ljus
10. Plats/stad? Ljungskile
11. Orsak att vara sen? Läste en bok
12. Något man skriker? Lyssna!
13. Film? Lilo och Stitch
14. Något man dricker? Läsk
15. Band? Lambretta
16. Djur? Leguan
17. Gatunamn?
Lorentsborgsgatan
18. Bil?
Lamborgini

19. Sång? Love love love (Agnes)

20. Aktivitet med mer än 1 deltagare? oj jösses... Legobyggande

Vem ska jag utmana jo vi tar... Ulrika och hmm Jessie med komigen o alla ni andra får också göra såklart.. skriv en kommentar så gå jag in o kollar vad ni skrev


Lämna ett meddelande
Postat av: Jessica

Tack för du håller med mig=)! Jag tyckte din lista såg så kul ut, så jag testar jag mä, hehe

2009-03-12 @ 18:57:10

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0