Fredag den 13:e

Nu igen.

Ja just det och idag fyller min morfar år.
Grattis bästa morfar.
Han är faktiskt född fredag den 13:e....
Jag tror inte på fredag den 13:e o att de ska ge otur den dagen (bara för att jag skriver så här så kommer de säkert att hända nåt haha...)

Men varför skulle en speciell dag med ett speciellt datum ge mer otur än andra dagar?
Nej de tror jag inte har man otur så har man de oavsett vilken dag de är =)


Nu ska jag jaga runt T för snart är de dagis dax. Och idag lämnar jag över till pappa igen o de blir en vecka utan T =(
Men tiden går fort.

Vi pratade om skolan förut hon och jag o jag berättade hur länge man skulle gå i skolan o de tyckte T var helt okej men när vi började prata om att när man gått ut gymnasiet så får man flytta hemifrån.
Då började T att gråta och blev jätteledsen för hon vill ABSOLUT INTE flytta ifrån mig =)
ska påminna henne om det den dag hon är stor o säger att hon vill flytta. Men jag tröstade henne o allt blev bra tillslut. Nu ligger hon o kollar på film Rudolf med röda mulen...

Nej dagis var det ju ...

Ha en bra fredag tjingeling


Lämna ett meddelande

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0