En influensa har flyttat in

Japp så är det, fick hem min T idag och hon har fått influensan misstänker jag och de på sjukvårdsupplysningen .. var tvungen att ringa p fråga och de var som jag trodde. Hög feber ... hur hög vet jag inte eftersom att min febertermometer inte funkar.. Varken den gamla eller den nya.. Skit också. Jag gick o köpte en ny idag och den funkar inte riktigt irriterande!
Men nu får P köpa en på vägen hem från jobbet.

T tittar på tv och jag sitter här.
I helgen blir de mer bloggande än de blivit under denna vecka ska bättra mig igen.. lovar =)

Nu ska jag gå och plocka iordning o disken måste diskas usch vad trist. Sen ska jag laga lite mat till oss och de blir ett glad rött till för de kan man vara värd tycker jag efter en låååång vecka.

Kanske blir det mobilbloggning under helgen om de finns nåt kul att blogga om ..


Trevlig fredags kväll.

Lämna ett meddelande

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0