Yepp då har hon kommit

Nej nu får ni ursäkta mig men jag måste bara berätta för er med...
(hoppas de är lungt T's pappa att jag berättar detta här..)


Men jag är så glad för T o T's pappa och sambo o så klart B,  de har fått en flicka i natt vid kl 01.00 så föddes den lilla söta tjejen.
Jag har varit och handlat bebisgrejer idag hon måste ju liksom få en present av sin storasyster.

och jag höll på att bli galen på bebis avdelning åhhh jag längtar ännu mer efter bebisar.. Ja ja får snart hoppas att de blir en bebis hos oss med. Men de får vänta lite =)

Just nu sitter jag i soffan och surfar lite T sover och MrP är hos Kela o Robban medan jag är hemma...
Hade gärna haft MrP hemma hos mig i soffan men men man får inte alltid som man vill så de är väl bara att inse att de är så här de är..
Vi har varit ihop i snart ett år om bara en vecka så har de gått ett helt år.

och jag tycker lika mycket om honom nu som då.


Men tyst är de här hemma o lite trist... Kanske finns de nåt på tv??

Iallafall ha en skön kväll...

XOXO

Lämna ett meddelande

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0