Usch de ser ut att bli regn

Nu är de riktigt grått här utanför o de ser ut som de ska bli regn när som helst ... inte nu ska ju cykla hem o har inga regnkläder eller paraply med mig ..=(
Ska hämta T hos mamma o sen hem för att packa hennes väska för sen ska hon till pappa o jag kommer att sakna henne massor igen..
På söndag ska vi åka till Ikea o jag ska övningsköra =)
Inte till Ikea men nån annanstanns där de inte finns några andra bilar som kan komma o skrämma mig haha..

Imorgon bli de jobb sista dagen först mellan 10 och 14 o sen mellan 17.30 och 21.30..
Min kusin fyller 18 imorgon med men ingen inbjudan har kommit till mig =(

Så jag vet inte alls vad som pågår.. har jag gjort min släkt nåt eller??
För många år sen så var jag rätt så frånvarande hade ingen kontakt med min familj men de är läääänge sen o nu har vi jättebra kontakt så därför blir jag så förvånad när ingen bjuder mig på kalas..

och helt ärlig så blir jag ledsen med trodde att de var som min andra familj o som min aexta lillasyster men ja jag vet inte.. de är ju inte förän imorgon hon fyller år så vi får väl hoppas att de kommer en inbjudan snart ...


Nej nu ska jag inte fundera mer på de, de har säkert sina orsaker tillvarför jag inte fått nån inbjudan.... =(

Lämna ett meddelande
Postat av: Matte

Antar att du pratar om det "fina" Lindöfolket :-) Bry dig inte !

2009-07-31 @ 21:47:09

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0