Torsdags shopping med mamma

Idag har jag varit på Ingelsta shopping med mamma =)
Vi ahr druckit kaffe o shopapt lite... jag fick med mig ett par jättesnygga short som är rutiga gröna o blå super! De kostade bara 100 kr, hurra.. sen var jag tvungen att köpa nya bh:ar för att mina är för små haha vad alla tjejer vill att deras bh.ar ska bli för små =)
Jag har iallafall köpt två nya nu, så inte vännerna ramlar ut (ja jag vet för mycket info =P..)

Iallafall de är vad jag har gjort idag, o nu sitter jag på jobbet o väntar på att klockan ska bli 23 så jag får gå hem. Imorgon kommer T kl 07:30 typ hennes pappa o låtsas mamma ska till läkaren för att se om de kommer nån bebis nån gång.. vem vet de kanske blir imorgon ??
Iallafall så ska hon vara med mig under tiden. Så de blir att cykla hem o slänga sig i säng ikväll så jag är pigg när hon kommer.

Längtar ihjäl mig efter henne.. mitt lilla troll....


Bara 7 arbetsdagar kvar till semestern. Hurra!


Puss o kram på er

Lämna ett meddelande

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0