Spännande...

MrP ringde förut o sa att han skulle möta mig efter jobbet kl sex.. han frågade om jag skulle göra nåt speciellt.. Nej då sa jag bra sa han då kommer jag kl 18 ska jag ta med mig nåt?? Öhhh ta med men jag vet ju inte var vi ska ok .
Jag ska inte ta med nåt iallafall...

Hade ingen aning om vad han menade men nu vet jag !!!
Vi ska till Pappa Grappa o äta middag mums!
Vi skulle till asti först men de var stängt på måndagar =(
Så de fick bli Pappa istället. Tror vi ska fira att nycklar är lämnade nu och alla papper är klara med lägenheten,

bara en liten stund kvar så får jag pussa på Babe. tindra är ju med farmor så då blir de tyst när vi kommer hem ... saknar henne redan ...

Nu ska jag ta ett litet ryck här innan dagen är slut .

Lämna ett meddelande

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0