Sommar Plåga 2009

Det är inga myggor eller andra läskiga insekter som är sommaren 2009's plåga utan de är en låt helt klart..
och de är inte Svennebanan utan det är denna:
Cindiho & Doca Rap Das Armas




Kan inte säga annat än att den fastnar på hjärnan och jag vill bara dansa hela dagen lång .. i sommarsolen och barfota på en strand..

Snälla solen och värmen kom tillbaka och värm min hud och mitt hjärta igen...

Lämna ett meddelande
Postat av: Lotta

Jag vet faktiskt inte om jag kan välja ut om denna eller Svenne Banan ska få titeln sommarplåga av mig? Kanske att det ändå blir svenne banan, då den spelats lite för mycket på p3, som jag lyssnar på dagarna i ända. Lite less blir man. ;P

2009-07-09 @ 14:31:16
URL: http://lottahietanyberg.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0