Skulle skruva bordsben hamnade på Palace

Hmm vad hände där egentligen =)

Skulle ha gått hem efetr jobbet men en kvart innan jag slutade så ringde Christina o frågade om jag ville ta en öl o sagt o gjort så blev de. Hon o Anders kom o hämtade upp mig utanför jobbet o vi gick till Trädgår'n där pratade vi o drack rosé vin. Mycket trevligt sen ringde MrP o sa att han skulle till Palace o så hamnade vi med dör. Vi dansade o drack drinkar. de var så kul =)

Jag tycker de är roligare när man bara spontant går ut så där.. Men huvudet får vara liiite trött idag men jag sitter här på jobbet o knapprar o pratar som jag ska =)

Lillstrumpa ringde igår o hon var på U2's konsert i Berlin o jag fick höra lite från konserten genom telefonen ... Ville verkligen också ha varit där =(
Men men nån måste ju jobba.... Aja de blir väl fler gånger får vi hoppas.

Nu måste jag jobba vidare så jag kan sluta nån gång idag ...

Förresten så fyller bästa Elin 25 år idag Hurra hurra för henne!

Lämna ett meddelande
Postat av: Elin

Elin-som-snart-flyttar-till-Norrköping alltå. :) Hej! Lät som ni hade en riktigt kul spontan festkväll där. Det är helt uppenbart i Norrköping man ska vara. Hoppas vi får följa med på sånna skojjigheter när vi flyttar ner. :) Kram!

2009-07-22 @ 12:22:23
URL: http://[email protected]

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0