På jobbet

där sitter jag nu och solen lyser utanför fönstret... Har inte gjort mycket idag eller jo... vågar väl knappt säga vad jag gjort haha.. jo jag har äntligen tvättat fönstren.. som jag skulle gjort för flera månader sen..
Men nu är det gjort haha =)

Sen har jag städat resten av lägenheten lämnat T till Extramamma B , de gick bra.
Nu ska jag bara jobba resten av kvällen är klar 22 o får då åka hem.
Har även hunnit hjälpa MrP och bära lite grejer från vinden.

Imorgon fömiddag står en rensning av T's bebisklä-kartonger på listan o sen är det jobb igen- Skulle vilja hinna med en stund i solen med men de blir nog inte så =(


Ska försöka få tag i Lillstrumpa för att lägga in hennes nya design under helgen...


Nu jobb Puss o kram på er

Lämna ett meddelande

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0