Ni får ge er till tåls lite

Jag kommer att berätta när jag är mera säker jag är bara så glad för att beslutet är taget och jaa de är på G.
Men de är inge stor åhh nu känns de som att de kommer att blåsas upp o bli jätte stort bara för att jag skrev så där.
Inte bra =(
Men nu gör vi ingen stor grej av det här okej ?? =)
Nu ska jag putsa på detaljerna till Lillstraumpas design sen ska jag bara lägga in alla koderna hos henne o sen så är den klar.

Hoppas de funkar bara alla tester o allt har funkat som det ska men ...

Nej nu ska jag packa ihop glas för att MrP ska ju få plats med sina grejer.. han måste ju också få in allt som han har hemma hos sig nu är de bara 1 1/2 vecka kvar sen bor vi ihop på riktigt.

Nej nu glas var det jaaaa...

Lämna ett meddelande
Postat av: veronica

Berätta ändå! Nu blev man ju nyfiken...

2009-07-14 @ 20:28:26

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0