Måndag hela veckan..

Sitter på jobbet nu ... och de ringer på ordentligt här...
Har lämnat T till farmor o farfar imorse de skulle åka till Visingsö och sova över där, så mysigt blir de för dom.
Själv jobbar jag hela dagen till kl 18.. puhhh ...
lång dag idag ...
Igår var de Vasaparken som gällde först och sen var de kalas hos T's kompis ute i Åby, mycket trevligt och mysigt. Efter kalaset så åkte vi o lånade MrP's föräldrars hus eller deras grill iallafall =) De är på semster så grillade lite där ute o kollade till huset .
Blev ännu mer sugen på ett eget nu. Vi plockade röda vinbär så nu ska jag göra nåt med dom också men vad?? Hmmm de vet jag inte ännu.

Men de kommer jag nog på , nån som har en bra idé??

Nu jobba lite o sen får jag mat nån gång hoppas jag är vrålhungrig redan .=(

Lämna ett meddelande

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0