Jobba och prata och jobba och skriva...

Det är vad jag gör just nu.. sitter på jobbet och väntar på att få gå hem bara 1 timme och 12 minuter kvar... trött är jag och vill gå hem till min Prins och puss på honom och berätta hur mycket jag tycker om honom..

Förrut så messade jag en kompis som jag inte hade pratat med på jättelänge o sa grattis till henne för att de kommer att ske 2 stora saker i hennes liv inom en snar framtid. De är två roliga saker. Och jag är glad för hennes skull. Vi har glidit ifrån varandra men jag kände att jag ville gratulera.
och då fick jag tillbaka ett svar där de stod att hon inte förstod varför jag hörde av mig nu när de inte har passat tidigare ...
Jag blev faktiskt ledsen över det.
Jag ville ju bara vara snäll o säga grattis ..

Men jag skulle tydligen inte ha varit de utan bara skitit i att höra av mig.

Först tänkte jag skriva ett svar tillbaka att jag tog tillbaka mitt grattis .. men jag gjorde inte det. Det kändes inte rätt. Men nu har jag sagt grattis och jag menade det verkligen.

Ibland kan de verkligen bli fel när man försöker vara snäll...

så är det.


Lämna ett meddelande
Postat av: Lotta

Sv: Inte ännu ja. Jag är lite rädd att den kommer att göra det. hehe. Tänkte på ditt inlägg när den spelades på p3 idag. Försökte stänga av öronen. ;) Tack förresten. :) Ha det bra du med!

2009-07-09 @ 22:34:26
URL: http://lottahietanyberg.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0