Igår eftermiddag

så åkte vi till Klarsjön utanför Söderköping. Vi fick ett infall och åkte dit en sväng. T O MrP badade inte jag =) De var för kallt. hihi....
När vi åkte hem så svängde vi in o skulle kolla på MrP's fasters hus (har aldrig träffat dom) o när vi kom dit så var de hemma o vi hälsade på dom. Mycket trevliga var de alla 3 som var hemma =)
De är ganska stor skillnad på P's pappa o hans faster. Hans faster är gald o öppen o frågade en massa om mig o T. Jättekul var de, honblev så glad för att äntligen få träffa oss. Hon hade sett bilder på oss på Facebook haha .. kul .
Vi drack lite kaffe o T åt en massa hallon o annat gott från deras trädgård. MrP's faster o T blevkompisar direkt, de var kul. De är alltid svårt att veta hur folk ska reagera när man bara kommer intrampande så där.
Men hon sa att vi fick komma precis när vi ville, o jag kände mig verkligen välkommen där.


Nu ska jag jobba o de är bara 2 dagar kvar nu =) Idag o imorgon.. sköööönt.

Ikväll ska mamma o jag på teater på Kråkholmen.

Nu ska jag koppla in alla sladdar o starta allt jag behöver för att kunna börja jobba.

Så vi ses o hörs.

Lämna ett meddelande

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0