hoppsan lördag kväll igen

Nu är det lördags kväll o nästan söndag.. Jag o T har kommit hem för ett tag sedan hon sover nu i sin säng.. Vi har varit på grillfest hos robban o kela. så mysigt. MrP var med fast honom lämnade vi där =) De kändes som han behövde roa sig lite =)

Så vi gick hem o jag o T behövde lite mamma o barn tid ihop bara vi.
Idag har T varit hos Mrp's mamma en del av dagen.
Jag och MrP har varit på handledar kurs. Nu ska jag äntligen få ta mitt körkort nu är allt klart o alla papper är inskickade ska bara betala alla avgifter så är det klart! Och om ett par veckor så kan jag sätta igång.

Hurra ska bli så skönt, ska vara klar till jul om jag får som jag vill. Och sen vill jag att mc-kortet ska vara klart till nästa sommar de skulle passa pefekt =)

Nu ska jag kolla lite på tv sen ska jag sova ..


Natti Natti

Lämna ett meddelande

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0